Det här är sant. Jag har sagt det åt flera.

Så sayonara, nu är jag på väg.

Jag dööör

Publicerad 2008-02-29 11:22:23 i Arg!,

Hur kan man fortfarande - år 2008 - tycka att det spelar någon roll vem som friar? Jag blir alldeles chockad. 38 procent av svenskarna tycker alltså att det var fel av mig att fria till Isak. Eller?

De tycker i alla fall att Isak borde ha gjort det. Varför? Gode gud. Mer folkbildning behövs, uppenbarligen. Tjejer: Ni får fria när fan ni vill, inte bara på skottdagen!

Från Aftonhoran:

Vem ska fria i ett förhållande? Ställningen just nu:
Han (38.0 %)
Hon (3.0 %)
Spelar ingen roll (59.1 %)

Kommentarer

Postat av: Barbro Binda

Publicerad 2008-02-29 11:51:07

Jamen va faan! Om inte DU hade gjort det så hade det ju aldrig blivit av! Hahahahahahaha!
Pussa på Isse å ha en trevlig helg! :-D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela