Det här är sant. Jag har sagt det åt flera.

Så sayonara, nu är jag på väg.

Kristdemokrater

Publicerad 2008-02-07 19:46:28 i Politik,

De allra flesta kvinnor tycker att det viktigaste i sängen är en hård penis och inte en stor penis. Det säger ju sig självt. Om snasen inte är hård är det ju omöjligt att ha sex. Eller omöjligt, men inte speciellt kul i alla fall. En halvbånge gör verkligen ingen glad.

Den enda kvinnogrupp som tycker att storleken är viktigare än hårdheten är kristdemokratkvinnorna (http://www.aftonbladet.se/karleksex/article1783226.ab) vilket leder till följande funderingar:

1) Har KD-tanterna så sällan sex att de faktiskt inte kan så mycket om hur det är? Om det är så kanske de gissar på storleken i en sådan här undersökning, för att de har hört människor diskutera penisstorlekar, eller för att de inte fattar att det inte är så kul med sex utan stånd. Är de helt enkelt oerfarna? 

Eller
2) Har KD-tanterna någon form av radar som berättar för dem vilka penisars hårdhet som håller längst? Då behöver de ju inte räkna erektionen som en problemparameter, eftersom de uppenbarligen bara gifter sig med män vars snasar alltid står när de andra faller. 

Eller
3) Har KD-tanterna en gigakuksfetisch som gör att de helt enkelt inte tänder på små penisar och därför inte kan genomföra ett samlag om penisen längdmässigt är medelmåttig?

Har ni några förslag på varför KD-kvinnorna svarar som de gör? Är du själv KD-kvinna och vet? Tycker du att något av mina alternativ verkar vettigt? Jag är genuint intresserad av vad ni tror!

Kommentarer

Postat av: Fredde

Publicerad 2008-02-07 20:42:36

Äsh :) jag ska inte ens försöka. Alla har väl sexuella fetisher, vare sig det är stora penisar, stora bröst, små bröst, enorma stjärtar, grisfett, gummistövlar, fetma o.s.v. Och bra är det ju för hur vore annars världen. Att KD kvinnorna har annorlunda krav beror kanske på att de är så svultna och kristna? Som när man sitter hungrig och drömmer om plankstek fast det egentligen skulle vara skitgott med en vanlig stroganoff. Haha.

Postat av: Linus

Publicerad 2008-02-07 20:47:28

Jag tror att Fredde är sugen på plankstek. Han har troligtvis en fetish för det dessutom. Han pratade nyss om det här. Beskrev den perfekta planksteken med en darrning på rösten och en aldrig så liten svettning på överläppen. I allt som är vesäntligt inbillar jag mig att han såg ut precis som KD-kvinnor gör när pratar om stora penisar - och som jag gör när jag pratar om damer i allmänhet. :D

Postat av: Barbro Binda

Publicerad 2008-02-07 21:02:42

Ja, jag är själv KD-kvinna. (KD=KnullDåre)
Dina alternativ är alltid vettiga. Allihop. Jag röstar på dig i nästa val! Jag lovar!

Postat av: Kajsa

Publicerad 2008-02-07 22:21:58

Det beöver ju inte var KD-tanterna som röstat mest på storlek. Vist var det en sammanslagning av både män och kvinnor ( din erektion/ din partners erektion)? Kanske är det KD-gubbar som som har gigakuksfetisch? hmmm....spännande :P

Postat av: Idha

Publicerad 2008-02-08 07:22:50

Men jag tänker att även om man har en gigakuksfetisch så behövs erektionen för att man ska få se hela gigakuken. Allting faller ju liksom platt utan bången. Eller tänder de på långa penisar som hänger och dinglar bara? För det känns ju inte jätteupphetsande.

Postat av: Bek

Publicerad 2008-02-08 14:48:18

Vad är gigakuk? Är det vad man mäter hårddisken i?

Postat av: Morrfan

Publicerad 2008-02-09 16:44:56

Ja fast kanske en timme Singing bee? Man hinner ju ändå städa ;) Singing bee är trevligast med sällis. Vilken tid sammanstrålar vi på måndag?

Postat av: Barbro Binda

Publicerad 2008-02-09 21:03:40

Vad duktigt av Isak att sjunga "Lullaby" utan glasögonen på! Han hade väl tränat intensivt på texten kan jag tro!
Hoppas att han vinner! Vi håller tummarna!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela