Det här är sant. Jag har sagt det åt flera.

Så sayonara, nu är jag på väg.

Ultraljud

Publicerad 2008-02-13 08:46:41 i Polly,

Igår var vi på ultraljud. Grynet är mer proportionerlig nu och har världens finaste mun. Ögonen var stängda. Tyvärr såg vi inte näsan för navelsträngen var i vägen. Detta gjorde att Grynet ser ut exakt som Michael Jackson på 3D-bilderna. Allt var bra, hurra hurra och Grynet sög på tummen och gäspade och smackade och drack fostervatten av hjärtans lust.

Nytt BF-datum fick vi också. Grynet beräknas nu anlända den 11/7 +/- två veckor.

Tjing!

Kommentarer

Postat av: Barbro Binda

Publicerad 2008-02-13 17:22:09

Å, va spännande det är! Vi känner oss faktiskt lite skendräktiga. Mest Svallet. Han har större boobs och är längre gången, om man ser till omfånget.

Har du fyllt år eller? Vattuman du också, visst? Själv fyllde jag nyligen 55:a och det känns bara skönt att äntligen stämma med sin egen diagnos!

Postat av: Teas mamma

Publicerad 2008-02-14 11:08:30

Gud nåde dig om du glömmer bilderna på lördag. Jag vet inte vad jag ser mest fram emot: Carolas nya schlagerbidrag eller fler grynetbilder. :-D

Postat av: Idha

Publicerad 2008-02-14 12:41:15

Jag glömmer inget, Tam, my friend. Längtar efter er och puss på alla hjärtans dag! Bindan: Heja Svallet. När ska han skenföda? Jag vill nämligen se på!

Postat av: Barbro Binda

Publicerad 2008-02-14 15:53:58

Typisk skenmanöver! Svallet ska inte föda. Han GILLAR föda!

Hur var det nu med födelsedagen?

Postat av: Teas mamma

Publicerad 2008-02-14 17:42:19

Puss tillbaka, stjärthöna!

Postat av: Idha

Publicerad 2008-02-14 19:49:03

Jag fyllde den 8/2, när fyller/fyllde du, Barbro? Teas mor fyllde den 1/2 så hon är också vacker vattuman!

Teas mor: Vi ser mucho fram emot lördagen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela