Det här är sant. Jag har sagt det åt flera.

Så sayonara, nu är jag på väg.

Jag har ju glömt att lista 2007!

Publicerad 2008-01-20 22:20:41 i Listor/utmaningar,

Så här kommer det: Detta är mina åsikter och tankar om och kring 2007:

Årets Nykomling: Alltså. Jag måste ju säga Grynet, även om den är ofödd. Jag menar, så jävla mycket nyare kan man ju liksom inte vara.  
Årets herrejävlar!: Jag är på tjocken! (Alltså, den här listan kommer att handla jävligt mycket om bebisar...)
Årets insikt: Jag ska bli mamma!
Årets snyft: När André Myhrer blev 7:a i storslalom, så jävla duktigt och Isak var så okänslig som inte förstod hur duktigt det var. (Idha är hormonell som fan)
Årets konsert: Oj. Har jag ens fucking varit på någon? Eller vänta nu. Min egen på ICA maxi, Skellefteå. (Möhippan.)
Årets film: Pans labyrint. Ohotad etta.
Årets serie: Grotesco! Hurra!
Årets resa: Hahaha. Oj. Till Stockholm för att hälsa på A-L och Tomas. Det är nog vår längsta resa i år. Tror jag. Alternativt resa med eleverna till Bygdsiljum. Sjukt nog.  Haha.
Årets låt: The worrying kind. Så klart. Den vann ju schlagern. :)
Årets amen tjenare!: Det måste ju vara när jag dök på gamla rollspelsJonas på min nya arbetsplats och återfann en vän!
Årets fest: Min och Isaks bröllopsfest.
Årets mat: Oj. Bröllopsmaten eller Sofia och Anders bröllopsmat. Tough call.  
Årets skiva: Kräftskivan som spårade ur. Fast jag var inte där.
Årets nya hobby: Kissa.
Årets bok: Ett barn blir till.
Årets Dryck: Shit vad svårt. Men mousserande vin tror jag. Himla gott alla gånger jag drack det.
Årets i-landsproblem: Åh nej, jag måste köpa nya byxor snart eftersom jag är gravid.
Årets glädje: Bröllop och bebis.
Årets besvikelse: Att jag hade tackat ja till Brogårdenjobb när jag fick veta att jag fortfarande var anställd i Sävar. Hurra hurra. Dubbla löner var inte värt att slita i sommar.
Årets insikt # 2: Jag är fru!
Årets kursare: Jag har inte haft någon kursare... hmm. Men årets kollega är nog ändå Janne.
Årets frukost: Bananer. In absurdum. Som ibland kräktes upp.
Årets det trodde jag aldrig: att jag  någonsin i mitt liv ever skulle bli trea i en tandmodelltävling i Las Vegas. "A beautiful smile for a beautiful girl." JAG DÖR!
Årets pryl: Pryl... hmm... jag vill säga det nikotinfria snuset, men det är ju ingen pryl. Jag säger vattenkokaren. How did we survive without it?
Årets nyårsfest: Den hos Sofia och Anders. Vi var inte på särskilt många... haha. Den bästa nyårsfest jag varit på EVER och då var jag spiknykter. Det säger en del om hur kul det var.

Idha

Kommentarer

Postat av: Barbro Binda

Publicerad 2008-01-21 11:02:40

Om du inte hade gift dig och dessutom blivit på tjocken så hade "Årets herrejävlar" varit att du träffade Barbro Binda och Svallet i verkligheten! Visst? Hahahahahahahaha!!!

Postat av: Idha

Publicerad 2008-01-21 13:17:37

HAHAHA, ja, eller årets "nämentjenare" var ju definitivt ni. Jag hade alldeles för bråttom när jag gjorde det där.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela