Det här är sant. Jag har sagt det åt flera.

Så sayonara, nu är jag på väg.

Firande av diverse...

Publicerad 2008-06-11 01:36:00 i Gravid, Isak, Sport,

Det är mycket som måste firas i veckan:

1) Sverige. Jo. Självklart ska segern firas! Det var skitbra att vi vann, men Grekland spelade verkligen jättekonstigt. Klart att det är jobbigt att möta ett stillastående lag, men Grekland är det sämsta lag som visat upp sig hittills i EM så vi kanske inte ska tro att vi är klara för kvartsfinal bara för att vi vann med 2-0 mot grekerna. Ryssland är betydligt farligare anfallsmässigt än vad Grekland är. Men visst. Vi gick inte bort oss och det känns härligt med seger! Henke Larsson låg bakom det mesta och det bästa.

2) Igår firade jag och Isak att vi har varit tillsammans i åtta år, men det blir först ikväll vi går ut och firar på riktigt. Jag har 700 spänn på Kostas (tack elever och kollegor!) så här ska käkas! Åtta år är lång tid och vi är så sjukt kära. Isak brukar säga att det vi är allra bäst på, det är att vara kära i varandra, och det är jävligt sant! :)

3) Jag vill inte stressa mig själv eller någon annan, men idag är det PRICK EN MÅNAD kvar till beräknad förlossning. 30 dagar. Jag ser fram emot förlossningen. Man vet ju inte alls hur det blir. Det kan bli katastrof eller skithäftigt. Jag tänker mig en positiv upplevelse så slipper jag vara nervös, och blir det inte det får jag ta det då. Hoppas att Isak kan hålla sig lugn. Jag är mer orolig för att han ska flippa ur än att jag ska göra det. :)

4) På fredag är det SOMMARLOV. Då får jag vila upp mig inför förlossningen. Det känns bra att jag fick avsluta det jag hade påbörjat trots att jag har haft en ganska tung graviditet, särskilt i mitten. Men jag står när de andra faller! :)

Det här är helt enkelt en bra vecka. Trots att vi troligtvis förlorar mot Spanien på lördag. Stig kommer på lördag också. Roligt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela