Det här är sant. Jag har sagt det åt flera.

Så sayonara, nu är jag på väg.

Ryssland

Publicerad 2008-06-18 10:22:13 i Sport,

"Och nu firar vi midsommar i Pontiac Silver dome!", tjoade Arne Hegerfors en midsommarafton för 14 år sedan. Då hade Sverige sänkt Ryssland med 3-1 i VM-gruppspelet. Det skulle senare bli ett brons för Sverige.

Det kommer inte att räcka till brons i detta EM, även om vi går vidare från gruppen. Det är inte rimligt att tro att vi slår Holland i en kvartsfinal, men det vore trevligt med avancemang. För då får vi än en gång känna det jag känner just nu: Förhoppning, förväntningar, längtan, nu tar vi guuuuuuuuuld. It ain't over 'til it's over.

Anders Svensson: Inga gula kort ikväll. Du behövs i en kvartsfinal. Jag, Stig, Aftonbladet och Expressen är eniga. Alla andra verkar tycka att Svensson var kass mot Spanien. Det tyckte verkligen inte jag. Han gjorde det riktigt jobbigt för spanjorerna.

Kom igen, Sverige!

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2008-06-18 11:00:44

Svensson är bra.. men jävligt utåtfotad!

Postat av: Idha

Publicerad 2008-06-18 11:08:31

Hahahaha! Det har jag aldrig tänkt på. :) Ska kolla extra noga ikväll.

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-06-18 20:44:56

Heeeja Sweden!!! Jag är nervös. Du Idha se till att lillebebben kommer den 12, jag behöver vin. haha. Längtar efter er snuttar.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela