Det här är sant. Jag har sagt det åt flera.

Så sayonara, nu är jag på väg.

Sug röv, Sweden!

Publicerad 2008-06-19 01:24:03 i Sport,

Ja, sug röv. Do it, do it, do it! Värdelöst. Varför byttes inte Elmander ut? Han var dålig redan mot Spanien men nu slog han ju inte en passningsjävel rätt på hela matchen.

Det var pinsamt rakt igenom. Petter Hansson borde förpassas till Snickerboa forever efter det här. Fast han var ändå inte alls sämst. Alla var sämst. Utom Ljungberg, som plötsligt kom på hur man spelar fotboll igen. Dock bara i en halvlek, men man kan ju inte begära för mycket av någon som bara kan springa rakt fram med bollen och få frisparkar.

Det är alltid så här när Sverige har favoritskapet. Vi klarar inte av att vara overdogs. :) Haha.

Idag har vi varit hos barnmorskan. Allt ser jättebra ut och huvudet är nu helt fixerat. På lördag är bebisen färdigbakad. (37+0.) På fredag klockan 18 är det spelstopp på Grynets födelsedatum så passa på att satsa nu. Listan finns några inlägg bakåt i tiden.

Nu hejar jag hårt och svårt på Holland. Hoppas att de vinner hela skiten. Jag varnade för dem före turneringen. Många tyckte att jag var galen då, men jag tror att de flesta börjar inse att jag hade rätt. De är bra!

Det är myggigt i Hjoggböle, men vi ska få en sommarbebis, så det gör ingenting. Midsommar firar vi på Grubbgatan.


Kommentarer

Postat av: Teas mamma

Publicerad 2008-06-19 09:26:51

Aha, jag funderade lite på vart min personliga matchkommentator tagit vägen, men gissade att det antingen berodde på tekniska problem eller förtvivlan över Sveries SUGIGHET! (Har läst matchreferat hela morgonen och jagat upp mig!)



Självklart hade jag rätt om Ryssland. Jag har alltid rätt. :-P

Postat av: Idha

Publicerad 2008-06-19 10:28:03

Och jag menade farhågor, inte förhågor hahaha. :)

Postat av: Lennart Lindgren

Publicerad 2008-06-19 12:14:54

Jag tror det blir en partykille

Han föds den 3-dje (juli) om jag fick som jag ville

Då kan fira tillsammans han och jag

Vår födelse dag



Ps Min insatts utöver en flaska vin blir 1kg kok kaffe

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-06-19 12:15:29

Jag tror det blir en partykille

Han föds den 3-dje (juli) om jag fick som jag ville

Då kan fira tillsammans han och jag

Vår födelse dag



Ps Min insatts utöver en flaska vin blir 1kg kok kaffe

Postat av: Barbro Binda

Publicerad 2008-06-19 12:26:59

Heja Sverige!!! Va? Är det för sent!?!

Vill bara göra ett förtydligande angående "3/7-Lindgren" här ovanför: Han satsar TVÅ vinare och TVÅ kilo kokkaffe! Vilken kille va! Hahahahahaha!!!

Postat av: Idha

Publicerad 2008-06-19 20:09:37

HAHAHAHAHAHAHA! Lellamannen forever. Vi älskar dig! :) Jag sätter upp dig på listan.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela