Det här är sant. Jag har sagt det åt flera.

Så sayonara, nu är jag på väg.

Vi tar Ryssland

Publicerad 2008-06-15 12:06:59 i Sport,

Lugn mina vänner. Vi vinner mot Ryssland, men vi startar inte med Elmander utan med Sebbe Larsson, för Elmander är fan inte i form. Zlatans knä håller för hela matchen. I promise.

Det jävliga är att om vi går vidare får vi möta Holland i kvartsfinalen. Ett scenario vi minns från förra EM, då Holland knappast var lika bra som nu. Sverige-Holland 2004 var den jämnaste fotbollsmatch som någonsin spelats. Jag skojar inte. 2008 blir den knappast lika jämn.

Nu har vi börjat flyttpacka!

Kommentarer

Postat av: Johan

Publicerad 2008-06-15 14:53:54

Elmander inte i form? Är du galen? Han var ju jättebra tills han stagnerade, och det misstänker jag ha att göra med att han spelade yttermittfältare och sprang som en galärslav ror. Jag vet inte, men det känns inte så konstigt att en spelare som spelar på en ovan situation blir trött fort.

Postat av: Idha

Publicerad 2008-06-15 18:56:28

Han gjorde två eller tre hyfsade löpningar precis i början av matchen. Sedan missade han vår bästa målchans och orsakade nästan en straff. Det var vad jag såg av Elmander... Han är inte den Elmander jag minns. Men smaken är som baken!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela