Det här är sant. Jag har sagt det åt flera.

Så sayonara, nu är jag på väg.

Alltså Isse...

Publicerad 2008-03-28 18:07:49 i Isak,

Isak tittar på sitt trestråade bröst:
- Gud så krullig jag har blivit.
Jag: HAHAHAHAHA.
Isak (höjer ett varningens finger): Det är verkligen lätt att man trasslar in sig.


Apropå att vi ska köpa en ny säng imorgon:
Jag: Ja, vi har ju haft den här sängen sedan 2002 va?
Isak: Ja.
Jag: Det var bara sängen i Frankrike vi delade före den här.
Isak: Jo.
Jag: Tänk vad mycket vi har pökat i den här sängen.
Isak: Ja. Och det var i den här sängen Grynet blev till.
Jag: Naaaaaaw.
Isak: Det var knullens Rolls royce.

Hrrm.

Kommentarer

Postat av: Axel

Publicerad 2008-03-29 00:14:40

Hahaha...

Isak är söt.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela