Det här är sant. Jag har sagt det åt flera.

Så sayonara, nu är jag på väg.

Sundsvall

Publicerad 2008-03-03 14:16:38 i Schlager,

Jag och Isak tog i lördags Y-bussen till Sundsvall för att hälsa på Sofia och Anders. Väl framme konstaterade Isak att Sundsvall var världens sämsta stad. Det regnade och alla alkisar hade samlats i väntrummet. Att Sundsvall är världens sämsta stad blev på något vis resans skämt. En allegori. Trots att Sundsvall är världens sämsta stad kom vi alla fyra gemensamt fram till att Sundsvall är världens bästa pizzastad.

Vi kom även fram till att vi borde bo i samma stad. Kanske i Sundsvall. Nu när jag och Sofia är så himla gravida också. Vi konstaterade att Sundsvall är världens sämsta stad, världens bästa pizzastad och att jag och Sofia är jävligt snyggt gravida. Inte för att någon av oss trodde att vi skulle bli något annat än just det. Bara mage och tissar.

Nova mådde gott, men jag mådde mindre gott av Nova. Gravid = mer allergisk. Men det gick jättebra för Sofia och Anders hade allergimediciner hemma.

Vi hade jättekul i Sundsvall, som vanligt.

Schlager:

Linda Bengtzing och Charlotte Perelli utklassade alla utom Calaisa, och jag tyckte inte att C.P.  (Hahaha.) var för smal, bara snygg. Charlottes låt var betydligt bättre än Bengtzings. Fronda var sur som ättika och inte alls trevlig att titta på, jättekuken sög, Pame Penis, som han kallas i Sundsvall numera. Niklas Strömstedt var bra i sin genre, men det där går ju inte att skicka någonstans. Sibel sjöng bra, men hon såg jävligt konstig ut när hon kisade och hon har dessvärre en barnkropp (jag är ett svin, jag vet.) Nordman är otäcka och häxbränningen söööög fett. Känns dessutom rasistiska. Vi gillar inte det, jag och Grynet.

Änywäj:
Carola måste ju spöa Nordman. Britta trodde att Nordman kunde skrälla. Jag hoppas att Britta har jävligt fel och att jag har jävligt rätt. Nu röstar vi Carola till Globen, everybody. Kom igen, kom igen! Ställ upp mig Carola nu.

För övrigt mycket roligt att Nordman kallar duellen mellan dem och Carola för: "Djävulen mot Gud." HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. Alltså, vilka tror de att de är? Vad hittar de på härnäst?

Sportlov rockar. Nu rätta och tvätta. Dagens missions. Stödstrumpor inhandlade!

Kommentarer

Postat av: Teas mamma

Publicerad 2008-03-03 15:12:26

Eh. Nej. Ni ska inte flytta till Sundsvall. Så var den saken avklarad.

Jag tyckte CP såg lite... kantig ut kring höfterna, men det kan ju ha varit korsettklänningen (som verkligen INTE var snygg bakifrån). Men jävlar så bra hon var! Jag hade nästan glömt hur kompetent hon faktiskt är. (Sjukt epitet, men ändå träffande.)

Men var inte Bengtzings låt misstänkt lik Mikas "Grace Kelly"?

Postat av: Idha

Publicerad 2008-03-03 18:40:59

Jaså, nä jag såg inget kantigt på Charlotte, utom där kantigt funkar. Tycker också att klänningen var ful bakifrån! Ja, hon är kompetent och hon ägde. Charlotte eller Carola? Vad fan ska vi tycka? Bengtzings låt var inte så bra, känner ej till Mikas "Grace Kelly." Kan du ge mig en rad eller två?

Postat av: fredde

Publicerad 2008-03-03 23:25:15

Pirelli ser ju ut som en actionfigur. Hon borde sluta ta emot botox från sina krogjuggar (från Rocky). Snart är hon bara en jättemun och ett par så uppstramade ögon att de sitter i pannan.

Postat av: Idha

Publicerad 2008-03-04 09:19:47

Jag tycker inte heller att Charlotte är så snygg i ansiktet, men kroppen var det inget fel på! :)

Postat av: lillasyster

Publicerad 2008-03-04 12:30:45

Mika - Grace Kelly: "I can be brown, I can bee blue, I can be....." "Why don't you like me, why don't you like me..." Den går ju fan på radion jämt! haha.. puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela