Det här är sant. Jag har sagt det åt flera.

Så sayonara, nu är jag på väg.

Dröm

Publicerad 2008-05-09 19:22:58 i Idhas drömmar,

Inatt drömde jag att jag vaknade, steg upp och upptäckte att vi hade haft inkräktare i lägenheten under natten. De jävlarna hade placerat ett renhuvud på dörrmattan. Renskallen levde och hade gälar. Den fladdrade till med gälarna några gånger innan den dog. Äckelpäckel.

Jag skällde ut Isak efter noter.
- Du måste ju för fan låsa dörren!
- Ja, fast nu är du ju sommar, sa Isak, och jag insåg att man ju faktiskt inte låser dörren på somrarna.

Dessvärre hade inkräktarna inte bara lämnat ett renhuvud. De hade även hackat sig in på mitt betapetkonto, från min dator, och spelat ned mig från 3500 till 1400 poäng. Jag vaknade kallsvettig.

Kommentarer

Postat av: Teas mamma

Publicerad 2008-05-09 20:08:51

Innan någon annan ser det:
Ändra "nu är DU ju sommar, sa Isak".

Postat av: Idha

Publicerad 2008-05-09 21:26:11

Haha orkar inte! :)

Postat av: Johanna

Publicerad 2008-05-10 16:19:12

HAHAHAHAHA!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela