Det här är sant. Jag har sagt det åt flera.

Så sayonara, nu är jag på väg.

Kollega skriver fint mail till mig

Publicerad 2008-05-21 11:55:31 i Skola,

Mitt tangentbord har blivit galet. Det gar inte skriva prickar over bokstaverna. Det funkar dock pa msn och i webblasaren. Mycket konstigt. Jag har nog kommit at nan knapp. Nagon som vet vilken...

Nej. Det gar inte att gora fragetecken heller. I alla fall inte pa det vanliga sattet.

Mail fran en kollega i Savar kolon
Jag älskar dig och din personlighet (bli inte
rädd, jag ÄR för gammal för dig kan jag avslöja),
men det är synd att Du ska sluta. Du är det
kvinnokrut vi behöver .


Man blir glad. Jag vill inte sluta. Men jag vill ha bebis mer an vad jag inte vill sluta. Man kan inte fa allt har i varlden.

Kommentarer

Postat av: Teas mamma

Publicerad 2008-05-21 14:19:40

Så fint! Jag har hört från säker källa (gissa vem!?) att såväl lärare som elever gillar dig skiiitmycket.

Postat av: Idha

Publicerad 2008-05-21 19:52:50

Åh! Vad kul! :) Thanks.

Postat av: will3

Publicerad 2008-06-01 09:37:07

Förmodligen har du valt språket ENG. Kolla nere i högra hörnet, till vänster om klockan och välg SV. =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela