Det här är sant. Jag har sagt det åt flera.

Så sayonara, nu är jag på väg.

SMS

Publicerad 2008-05-07 19:49:49 i Listor/utmaningar,

Snodde detta av syrran (http://liqu.blogg.se)

Öppna din sms-inbox. Tryck nedåt 5 gånger.
Öppna sms:et och läs, detta är svaret på den första frågan.
Gör likadant med resterande frågor.


Vad säger dina vänner om dig när du inte är i närheten? 
Fotboll!                                         

Vilken raggningsreplik faller du för?
Eller om du vill vara anonym... Då förstår jag.                                                      HAHAHAHAHAHAHAHA!                        

Vad var det första du sa imorse?
Hej. Jag tror vi får skjuta på vår date imorgon. Kanske kan vi ta det nästa vecka eller till helgen?

Vad är det sista du kommer säga innan du dör?
När som helst utom i helgen - ikea står på schemat. Hjälper bältet? Jag märkte ingen skillnad förutom just tyngdlyftarassociationen. Inga fler krämpor (än)?                   HAHAHAHAHAHA!

Vad säger personen som gillar dig mest just nu?
Hej på dig, Idha. Jag tänkte bara säga att jag har tagit min komptid för NP den här veckan, så att du vet om du kommer tillbaka.

Så vad säger du under förspel? 
Och köp en dosa kronan lös också.                             HAHAHAHAHAHAHAHAHA!                           

Några år senare får ni barn. Vad är deras första ord? 
Hej! Vad sägs om att jag hämtar upp dig halv tolv imorgon och så åker vi till Strömpilen? Då kan man äta lunch och sedan promenera vid älven eller i affärer.                  - MY GOD! Grynet är ett geni. Med körkort!

Prova ni med!

Kommentarer

Postat av: Teas mamma

Publicerad 2008-05-08 07:29:41

Jag kanske är korkad, men jag fattar inte vad "Gör likadant med resterande frågor" betyder. Hur många gånger ska man trycka då?

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-05-08 09:10:18

Var femte SMS.

Postat av: Teas mamma

Publicerad 2008-05-08 10:02:37

Men åh, jag rensar ju min inbox ofta. Har nog inte så många sms sparade...

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-05-08 10:23:36

Aha, men det gör ju inget om du kommer tillbaka till början, så länge det är olika SMS.

Postat av: Teas mamma

Publicerad 2008-05-08 12:26:17

Aha! Trickigt!
Måste genast prova.

Postat av: Teas mamma

Publicerad 2008-05-08 12:41:01

Vad säger dina vänner om dig när du inte är i närheten?
"Gick ju ganska bra ju! Janne 'avbrytaren' Josefsson verkade vara i sitt esse i alla fall."
(HAHAHAHA! Jag dör!)

Vilken raggningsreplik faller du för?
"Du kommer att klara det där galant! Gör bara som i radio. Jag ringer efter 16. Oroa dig inte."

Vad var det första du sa imorse?
"Hej! Jag ringde aldrig, det vart stressigt ända fram till nu. Ville bara hälsa puss från ponny på den mjuka ponnynosen! Jag älskar dig."

Vad är det sista du kommer säga innan du dör?
"Jag älskar dig och förlåter dig allt."
(SANT!)

Vad säger personen som gillar dig mest just nu?
"samt: WAY TO GO! jag tar en cig på balkongen. pip när ni vill ha besök. jag ska kolla noga efter antydan till pösmage och pipskägg. amaltea rövarhövding! puss.

Så vad säger du under förspel?
"men åh. jobbigt. ja du den är nog på väg ändå. vill du ha nånting? är det något jag kan göra? troligtvis inte. men jag tänker på dig. o håller tummarna. snaaart!"
(HAHAHAHAHAHAHAHA! Jättegammalt sms från viv, från när jag gick hemma med värkar och ville dö.)

Några år senare får ni barn. Vad är deras första ord?
"Hallå, läget? Är ni aktiverade ikväll eller kanske sugna på film?"

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela