Det här är sant. Jag har sagt det åt flera.

Så sayonara, nu är jag på väg.

Utmanad

Publicerad 2008-11-02 12:07:15 i Listor/utmaningar,

Jag har blivit utmanad av Samantha och syrran:

Utmanad

* Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
* Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
* Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
* Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

1. Jag har sett nästan alla avsnitt av "Stjärnor på is".  
2. Jag tycker att jag är en duktig lärare på alla plan; ämnesmässigt, didaktiskt och socialt.
3. Det mest romantiska jag vet är att maratonse serier med Isak på nätterna.
4. Jag tror inte att vi bor i Umeå om fem år.
5. När jag var 18 år var vi i Stockholm med fotbollslaget. Efter en krogrunda började må dåligt och gick till en gränd för att spy. Då kom två män, varav den ena kastade upp mig över axeln och bar iväg på mig. Jag gjorde motstånd, men fick mig inte loss. Förmodligen tänkte de våldta mig eller åtminstone göra mig illa, men min kompis Nina såg vad som hände och kom till undsättning. Hon slog snubben som bar mig med sin mobiltelefon tills han släppte ned mig.
6. Det är jätteroligt att ha barn!
7. Jag har wraprage. Jag kan inte öppna förpackningar på ett normalt sätt. Jag blir alltid skitförbannad och sliter sönder dem.

Jag utmanar:

Slottet
Axel
Nina
Emma
Bek
Äneth
Elin

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-11-02 14:55:07

HAHA. Som en liten stålkvinna var jag. Dessutom var det bra att mobiltelefonerna var stora och klumpiga på den tiden. Han måste ha fått ont.

Love.

Nina

Postat av: Tamara

Publicerad 2008-11-02 14:55:10

Men vart har ni tänkt flytta då!?

Postat av: Sara.

Publicerad 2008-11-02 15:02:59

heej! allt bra me dig?

kolla gärna in min blogg och lämna gärna en kommentar:) ha en kanon dag!

Postat av: Idha

Publicerad 2008-11-02 22:15:52

Ingen aning var vi ska flytta, men här finns inga lärarjobb just nu i alla fall.

Postat av: Tamara

Publicerad 2008-11-03 13:00:11

Du kan få bli rektor på skolan jag ska starta: Elitistskolan! :-D

Postat av: Idha

Publicerad 2008-11-03 13:24:37

JAAAAAAAAAAAAAAAA!!! Då stannar jag!

Postat av: Barbro Binda

Publicerad 2008-11-03 18:24:11

Elitissenskolan? Där vill jag också jobba!

Postat av: Ellinor

Publicerad 2008-11-05 05:58:53

Jag såg lilla familjen karlson på promenad i lördags ni såg jättefina ut när ni gick med barnvagnen=)KRaam

Postat av: Johanna

Publicerad 2008-11-06 16:44:05

Men blogga rååå!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela