Det här är sant. Jag har sagt det åt flera.

Så sayonara, nu är jag på väg.

Min vän Axel

Publicerad 2008-10-10 18:18:00 i MSN, Saxel,

 

Idha säger:

Är du på väg till Lycksele?

Axel säger:

Kl 8 går bussen. Vill du höra nåt ballt!

Idha säger:

Ja.

Axel säger:

Jo, imorrn jobbar ju Sara, och jag har inget att göra.

Idha säger:

I know.

Axel säger:

Så jag mailade Lycksele djurpark och frågade om dom har öppet och vilka öppettider dom har. Men dom har stängt för säsongen. MEN. Dom ska öppna only for me!

Idha säger:

SKOJAR DU MED MIG?

Idha säger:

VARFÖR?

Axel säger:

NEJ!

Axel säger:

För att jag vet inte!

Idha säger:

DET ÄR JU HELT SJUKT.

Axel säger:

Det är helt lysande!

Idha säger:

Sa du att du kunde en massa om djur?

Idha säger:

HAHAHAHAHAHAHA

Idha säger:

Alltså det är ju helt insane.

Idha säger:

Så jävla snällt.

Axel säger:

Hahaha... nej jag sa att jag skulle till Lycksele över helgen och var intresserad av björnar.... hahhaha...

Idha säger:

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Axel säger:

Jag vet! Dom undrade när jag ville komma och jag sa att jag tyckte det var lite väl energiskt att öppna bara för en person men ICKET, dom öppnar åt mig klockan 12! Då kommer en djurskötare och hämtar mig vid entré´n´!

Idha säger:

Det här är det sjukaste EVÖÖÖÖÖÖR!

Axel säger:

Jag vet! Jag är sjukt peppad!

Idha säger:

Jag förstår det.

Idha säger:

Jag måste blogga om den här dialogen.

Idha säger:

Nu!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela