Det här är sant. Jag har sagt det åt flera.

Så sayonara, nu är jag på väg.

Nokia - connecting people

Publicerad 2008-10-01 14:16:13 i Listor/utmaningar,

http://cocosbulle.blogspot.com/ Därifrån stal jag listan. Från Julia, som jag saknar. Julia, jag saknar dig!


Använd din telefonbok för att besvara frågorna.


1. Har du kysst nummer sju?
Axel? Nä. Det är ju min svåger. Incest is not the best.

2. Har du träffat nummer nio i veckan?
Boode bor i Stockholm. I wish. Saknar honom som fan.

Älskar du nummer tio?
Min bovärd är en gammal man och inte jättehjälpsam. What can I say?

Är nummer elva en sötnos?
Britta är jättefin, ja!

Är nummer femton en bästis?
Elin är min före detta svägerska. Hon är mer som en lillasyster.

Har nummer sexton gått i samma klass som du?
Nej. Emma är född 1984.

Brukar du hänga med nummer nitton?
Faxlåda? Nej. Det har jag aldrig gjort, och det är jag faktiskt glad för. Vad fan är faxlåda by the way? Har jag någon användning av den?

Är nummer tjugo bra?
Fredde-Loo är inte bara bra, utan en fantastisk svåger.

Gillar du nummer tjugosex?
Jag gillar verkligen Jon. Fan att han flyttade.

Vet du om nummer trettioett har ett förhållande?
Min gamla chef Lollo har ett förhållande, ja. Eller hade i alla fall i somras. :)

Hur känner du nummer trettioåtta?
Mobilsvar Utl? Alltså. Inte alls faktiskt. Jag tror aldrig jag ens använt den tjänsten. Dags att radera?

Är du intresserad av nummer fyrtiotvå?
Mödravårdcentralen på Ålidhem? Ja, lite. Jag ska nämligen dit på efterkontroll den 17/10.

Hur länge har du känt nummer fyrtionio?
Peck har jag känt sedan jag och Isak blev tillsammans, 2000. Alltså i åtta år.

Tycker du att femtiofyra är söt?
Samantha är så jävla söt! Mitt barn kan stirra på henne hur länge som helst.


Är femtiosex en gottegris?
Sanna Rönnqvist? Inte mer än någon annan tror jag. Hon tog inte så många av mina goda veganmuffins häromsistens.

Vad tycker du om personen som är längst ner på din lista?
Yvonne och Bertil är min bonusfarmor och bonusfarfar. They're family!


Lycka till med era telefonbokslistor!

Kommentarer

Postat av: Julia

Publicerad 2008-10-01 16:02:33

Idha har du blivit blödig sen du blev mamma? Jag tror nämligen att man blir det. Eller så har det med åldern att göra eftersom jag inte är det minsta nära att bli mamma och ändå blir rörd av att du saknar mig. Saknar dig också!

Postat av: Idha

Publicerad 2008-10-01 18:10:47

Jag saknar dig! På riktigt. Det gjorde jag även innan jag blev mamma faktiskt... :)

Postat av: Julia

Publicerad 2008-10-02 12:11:20

Nice! Om jag lyckas planera ordentligt så har jag faktiskt tänkt att jag ska komma upp och hälsa på dig och alla andra som jag saknar i Umeå. Den som lever får se.

Postat av: Axel

Publicerad 2008-10-04 09:52:45

Jag är stött av att du inte minns vår kyss, Idha, och i sanningens namn är vi inte släkt, det var inte incest.

Postat av: Elin

Publicerad 2008-10-22 18:18:59

Du är som en storasyster till mig Iddhee! Saknar er.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela