Det här är sant. Jag har sagt det åt flera.

Så sayonara, nu är jag på väg.

Vilka är ni?

Publicerad 2008-10-17 01:55:10 i Listor/utmaningar,

Jag har stulit denna lista från Nina:

1. Vad pysslar du med om dagarna?
2. Hur länge har du läst min blogg?
3. Känner vi varandra / Har vi träffats? (Hur?)
4. Bästa program på TV just nu?
5. Din favoritlåt just nu?
6. Vilken är din favoritblogg?
7. Önska något. Vad som helst!

Svara! Jag har nästan 100 läsare varje dag, så jag vet att det inte bara är Tamara och Barbro Binda som läser! :) Alla andra är bara för lata för att kommentera.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-10-17 06:12:49

1. Jobbar i skogen. Väntar på svar från skolan (socionom)

2. Jääämt

3. Idha är en av mina bästa vänner. Vårat första möte ägde rum på ett diskotek i Bureå. Eftersom vi från bureå skulle blandas med Hjoggböleborna ordnades ett lära känna disco. HAHA

4. Hmm. På tv? Då måste jag säga miami inc eller Färjan.

5. Åh. Många. men jag lyssnar nog mycket på Soko nu

6. Alla mina vänners blogg

7. Att alla får vara friska och leva ett värdigt liv.

Postat av: Evelina

Publicerad 2008-10-17 09:14:59

1. Är just nu mammaledig, jobbar annars inom ÄO.

2. Hm.. inte så länge..

3. Jag lekte med din lillasyster och du gick i samma klass som min storebror Ronnie.

4. Idol, mest för att de är fredagkväll=godis o mys!

5. svårt... jordin sparks-no air kanske...

6. vimmelmamman.blogg.se

7. Att mamma blir frisk

Postat av: Tamara

Publicerad 2008-10-17 10:00:20

1. Pluggar litteraturvetenskap, slösurfar och dricker kaffe.

2. Oj, jag minns inte. Ett bra tag.

3. Vi känner varandra skrämmande väl, skulle jag säga, och träffas väl så ofta vi kan. Första gången var dock en skolcup i fotboll. Jag sätter en femhundring på att Bureå vann.

4. Tittar ju inte så mycket på teve just nu, men House är alltid sevärt.

5. Boomtown Rats - "I don't like mondays" eller Jane's Addiction - "Jane says"

6. Din såklart, men eftersom den är lite utom tävlan med tanke på att det är du som ställer frågan svarar jag: antigayretorik.blogspot.com.

7. Att jag får en doktorandtjänst. Helst igår!

Postat av: Johan

Publicerad 2008-10-17 11:19:30

1. Jag dricker kaffe, surfar på platsbanken och spelar tv-spel. Ibland åker jag och handlar, ibland städar jag, ibland gräver jag hål i marken med en spade.

2. Öh. Ett tag. Sporadiskt innan Polly. Mer konsekvent efter Polly. Hon är betydligt mer intressant än dig och Isak.

3. Vi träffades genom din högt ärade make. Det vet du väl?

4. Fringe verkar rätt bra men har å andra sidan inte gått länge nog för att man ska få en korrekt uppfattning. Halv åtta hos mig är fint som snus! House är ju grymt också, men det ser jag inte på TV så jag vet inte om det räknas. Däremot stjäl House värdefull nattsömn av mig. Tur att jag snart sett färdigt säsongen så jag får börja sova igen.

5. Jag tror att sista låten på Bursts nya skiva "The Lazarus Bird" kvalificeras som favoritlåt just nu. Kommer inte ihåg vad den heter dock.

6. Slottet tror jag bestämt.

7. Ett jävla jobb.

Postat av: Barbro Binda

Publicerad 2008-10-17 12:58:13

1. Lagar gamla böcker och busar.

2. Sen stan brann. Nä, sen hösten -07.

3. Vi träffades första gången här på bloggen faktiskt. Sen möttes vi rent fysiskt hemma hos oss.

Just innan vi blev tvungna att totalrenovera.

4. Hål i väggen.

5. Queen. Alltid Queen. (Kolla You Tube, Rick Miller gör en sanslös coverimitation på Bohemian Rhapsody!)

6. Den här.(Ja, va fan ska man svara!) Men även: "Anagrambloggen", "Lussan" och "Gubben vid Rämen".

7. Att alla outsiders blir insiders.

Postat av: Maria

Publicerad 2008-10-17 13:38:01

1. Jobbar och sliter, alldels för mycket ibland...

2. 1 år kanske?

3. Vi gick ju samma klass i Hjoggböle ju...

4. Grey's

5. Hinner bara lyssna på radio numera och där blir man ju less på det mesta... Så det är nog inte så mycket alls för tillfället.

6. Fotbollsfrun (http://blogg.aftonbladet.se/7148) Sarkastisk, jordnära, vanlig människa... Vad mer behöver man veta...

7. Att jag inte hade så mycket att göra hela tiden...

Postat av: emmy

Publicerad 2008-10-17 17:40:57

1. pluggar, pluggar och pluggar

2. då och då sen jag såg att du länkade via msn

3. jag hade ihop det med din svåger(blir det va?)

4. Fringe, nya arkiv x för fan.

5. radiohead-streetspirit

6. http://blogg.expressen.se/hundskit/

7. att du inte har något emot att jag läser!



grattis till bebben by the way!

Postat av: Sara

Publicerad 2008-10-17 17:52:56

1.Går hemma och vankar omkring som en anka och väntar på att vår bebbe ska titta ut (11 dagar kvar...)

2.Vet inte riktigt, ett halvår kanske

3.Nej, men jag är arbetskamrat med Isak (Tror att det är han som jobbar på min schemarad nu när jag går hemma)

4.Grey´s Anatomy

5.Tårar från himlen med Frank Ådahl

6.http://sundholms.blogspot.com

7.Att grynet i magen valde att titta ut NU! =)

Postat av: Bek

Publicerad 2008-10-17 23:37:15

Tja. Ja e lat å äh...



Postat av: Bek

Publicerad 2008-10-17 23:44:37

1. Det har många undrat, särskilt min chef. Pluggar, undervisar, låtsas plugga, låtsas undervisa, äter kakor.

2. Sedan den tjuflämde septrober tjugohundrasläcks.

3. Nej, det bara känns så. I annat fall var vi jävligt fulla.

4. Jag ser nästan aldrig på TV, så mitt bästa program är 40 grader kulörtvätt.

5. "Always on your side", Sheryl Crow & Sting. Och så förstås "Sudda sudda", låten man älskar att hata. Jag skulle vilja ha den med hockey-orgel eller Tijuana-brass-stil.

5. Oj, nu skrev jag fel siffra.

6. Den här är rätt schyst: bek.blogg.se (moahaha)

7. Okej!

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-10-18 10:42:55

1. Går sköterske med din syster.

2. Ingen aning!

3. Nix, har bara fått höra ett och annat från Johanna =)

4. House

5. We - Volbeat

6. liqu.blogg.se

7. Att nya norran bara är nåt sent aprilskämt...

Postat av: Hemlige Haakon

Publicerad 2008-10-18 12:55:36

1. Jag ser smygfilmade nudister och smeker mig själv till utlösning.

2. Sedan du skaffade det där härliga barnet...

3. Jag har varit inne i din pojkvän när han var för för full för att förstå.

4. sos familj

5. Jag lyssnar inte på musik

6. Det finns så många som handlar om barn så jag kan då rakt inte välja.

7. Önska något. Vad som helst!

Postat av: Emma (svägerska)

Publicerad 2008-10-19 16:10:36

1. Just nu har jag praktik, städar bla på Ica Maxi

2. Så länge du har haft blogg :)

3. Japp vi känner varandra :) har kännt dig i åtta år.

4. Hmm, det är mycket men Idol är ju alltid kul att se på.

5. Det är många.

6. Jag har ingen speciell

7. Att 2009 blir ett bättre år än 2008

Postat av: Sanna

Publicerad 2008-10-19 20:47:06

1. Jag kränger skönhetsprodukter och sportar lite lugn

2. Jag vet faktiskt inte..

3. Vi har träffats! Jag är vän till Samantha

4. Greys Anatomy

5. Superwoman

6. Jag gillar dig

7. Jag önskar. Som aldrig förr.

Postat av: aaaaaaaaaaaaa

Publicerad 2008-10-20 16:26:39

Okej då



1. Pluggar, drömmer om livet

2. Eh. Okt 07 kanske?

3. Ja.

4. Tittar inte på television, men Ika i rutan är ju klassiker.

5. I dag: Airwave - When things go wrong

6. Min egen, för den är episkt nördig. Hahaha

7. Att den där snygga killen jag spanar på är singel så jag kan bjuda honom på glass.

Postat av: Linnea

Publicerad 2008-10-20 16:28:00

1. Pluggar till socionom, sista terminen nu

2. Jadu, helt ärligt är jag ingen daglig läsare... går in och kollat läget sådär ibland och då brukar det oftast finnas många roliga inlägg att läsa :)Men typ nått år sådär :P Har som ingen koll på det.

3. Vi har träffats. Brukar hänga med din svärgerska Emma vet du :)

4. Håller med Emma, Idol :D Ett mycket underhållande tv-program enligt mig.

5. Amy Macdonald "This is the life".

6. Är ju så dålig på att läsa bloggar... men din är absolut en av favoriterna bland dom jag läser :) Isses sexspalt var kul, mer av det!! :)

7. Att jag får vara lite lyckligt kär snart, less på singellivet.

Postat av: Monica

Publicerad 2008-10-20 23:08:36

1. Dagdrömmer,pluggar, spiller (till skillnad från andra som lyckas dricka det tydligen)kaffe i Humanistkorridorerna och är glad!

2. Hörru! Ganska från början tror jag!

3. Hehe..."du, röker du? Ska vi gå ut på rasten?" känns det bekant? Första dagen på gymnasiet :)fast vi hade tydligen träffats på något läger när vi var små första gången!

4. Fy vilken fråga! Är helt ställd! ser ju en massa skit, men vad är bra?!

5.Drinking for 11. Mad caddies (Just nu, fråga igen om en kvart)

6.Men din såklart sötnos! Ananrs Hanna Fridén

7. Done!

Postat av: Wille

Publicerad 2008-10-23 10:17:03

1. Pluggar, tränar och spelar poker.

2. From the beginning!

3. Bror

4. Two and a half men

5. Deep Blue Something - Breakfast at Tiffanys

6. Norrans hockeyblogg.

7. Att Skellefteå vinner borta mot Rögle ikväll.

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-10-30 10:43:53

anonym elev

Postat av: det får du allt gissa..

Publicerad 2008-11-19 21:25:03

1. Går på gymnasiet of course

2. sedan jag hittade den? ett halv år?

3. Jag är din gamla elev, en 9a-elev enda ut i fingrarna. (du lärde mig att inte stava enda som ända, det var som att skriva skjärt)

4. CSI

5. hoffmaestro - so do you

6. min egen nerlaggda, man kunde ibland tro att det var jesus som skrev

7. att min nya svenskalärare inser vilket geni jag är

Postat av: Anna-Kajsa

Publicerad 2008-11-20 11:15:09

1. Pluggar till Receptarie (nä, det är inte en receptionist)

2. Sen hösten -06. Fast då hade du en annan blogg.

3. Har kännt varandra från lite olika håll sen du och isak blev tillsammans. (mest kanske eftersom jag är vän med din svägerska emma.)

4. UFC på tv4sport

5. Tori Amos - "Winter" är alltid bra!

6. Min lillasysters (moastinalindstrom.blogg.se)

7. Att jag får vara frisk.

Postat av: ebeth

Publicerad 2008-11-30 11:16:30

'kejdå.



1. Vidskepligt smygmissionerande.

2. Ehh.. jag tittar ibland när jag kommer ihåg eller snubblar över en kommentar.

3. Vi träffades hos Simon och Tamara en schlagerkväll för ett par år sedan.

4. House.

5. Joni Mitchell - A case of you

6. http://brooklyntweed.blogspot.com/

7. Då önskar jag en god adventshelg.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela