Det här är sant. Jag har sagt det åt flera.

Så sayonara, nu är jag på väg.

Ljuset i mörkret: Polkan

Publicerad 2008-09-15 00:11:00 i Död, Isak, Polly,

Lilla familjen Karlsson ska på två begravningar samma vecka. Isaks morfar och Isaks faster ska begravas med två dagars mellanrum. Det är svårt att inte känna sig lite låg så här i höstmörkret. Därför må man fokusera på det som är bra: Polkan.




Bara så att ni vet: Inom en snar framtid har min man tänkt gästblogga. Jag har sagt att han får skriva om vad han vill. Då menar jag vad han vill utom spel, för då kan det bli magic eller recensioner av något som jag inte fattar, och hur kul är det? Inte alls kul. Ni får gärna lämna förslag så att Isak inte får tangenthäfta. Vad vill ni att Isak ska skriva om?

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela