Det här är sant. Jag har sagt det åt flera.

Så sayonara, nu är jag på väg.

Nocks

Publicerad 2009-04-05 16:47:00 i Fest, Vänner,

Jag trodde att det nya utestället i Skellefteå hette Knox (som i Fort Knox) eller nöjligtvis Nox (som i natt på latin). Tji fick jag. Förfesten ägde rum hemma hos Nina och Erik. Ett par väl värda ett eget långt och positivt inlägg, men det får bli en annan gång. Deltagarna var tjejer samt Erik och hans bror. Jag gick i högstadiet med fyra av brudarna. Vi kom i slutändan fram till att vi nog inte var så mycket som vi var då. Förutom snygga. Det sista lade jag till på eget bevåg.

En mycket lyckad kväll som avslutades på Station 8, sedan Frasses och sedan tillbaka till utgångspunkten: Ninas lägga. Jag hade så klart glömt börsen där. Är det fest så är det. 

Nu ska vi göra pastasallad. Fortsätt skicka in svar på frågorna i förra inlägget. Det finns stora möjligheter att vinna fortfarande och priset i rolighetstävlingen är fiiint! Hittills har bara fem personer tävlat, så kom igen. Lägg fem minuter av ditt liv på att besvara mina frågor. Det kan du gott göra, annars är du en tråkmåns.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela