Det här är sant. Jag har sagt det åt flera.

Så sayonara, nu är jag på väg.

Vinn en flaska rött och ett gästblogginlägg!

Publicerad 2009-04-01 11:36:57 i Listor/utmaningar,

Ni hörde rätt! Jag har snott min systers idé och vill utmana er. Hur väl känner ni mig? Hur roliga är ni? Jag kommer här att ställa några frågor om mig själv. Den som svarar mest korrekt vinner en flaska rött och ett gästblogginlägg i denna blogg. Nu tänker kanske någon: "Äh, jag känner inte dig alls, så why bother?" Därför att den som svarar roligast kommer att få sina svar publicerade i - just det - denna blogg och därtill ett tröstpris som ännu är hemligt. Maila in dina svar till [email protected]. Man får skicka in två mail om man vill ha chans både på mest korrekt-priset och roligast-priset. Do it! 

Frågor:
1) Vilket snusmärke använder jag?
2) Jaha! Men vilket snusmärke använde jag när jag först började snusa?
3) Varför var 27/7 2004 ett dåligt datum för min och Isaks förlovning?
4) Vilken kurs läste jag först vid Luleå tekniska universitet?
5) Vad hette barnmorskan som hjälpte mig att frambringa Polly?
6) Vilka tre låtar spelades under min och Isaks vigselceremoni?
7) Jaha! Men varför hade jag och Isak sån panik när vi vaknade på morgonen för bröllopet?
8) Vad hade jag för slutbetyg i textilslöjd i högstadiet?
9) Min mormor var en världsspelare. I vadå?
10) Om du var jag, vad skulle du då vara mest nöjd med? Smöriga svar undanbedes och domaren är enväldig.

Den sista frågan kan ses lite som en utslagsfråga. Jag kommer att bedöma svarets trovärdighet och dess detaljrikedom. Take it away. Jag vill ha in alla läsares svar. Självklart får man INTE vara anonym och domaren (jag) är enväldig och fantastisk. OBS: Jag kommer bara att publicera de två vinnarna. Ni behöver alltså inte oroa er för att jag ska outa er med rumpan bar om ni inte vinner!

Lycka till! Den 9/4 publiceras det mest korrekta och det roligaste svaret. Även facit kommer då att publiceras. Du måste alltså skicka in dina svar senast den 8/4 klockan midnatt. Idag är det första april, men detta är inget skämt.

Kommentarer

Postat av: nina

Publicerad 2009-04-03 21:51:45

fick som ticks nu när ingen skrivit här på ett tag.





Fitta kuk banan flatterbaj kiss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela