Det här är sant. Jag har sagt det åt flera.

Så sayonara, nu är jag på väg.

Gratis bingo!

Publicerad 2009-08-19 22:59:00 i Johanna, Polly, Sport, spel,

Ikväll har jag (som inte är bingoberoende) och syrran (som är bingoberoende) gått in på två olika bingosidor på nätet och registrerat oss. När man registrerar sig på en bingosida får man 50 spänn att spela för. Mycket underhållande om man är två om det. Googla gratisbingo och lycka till!

På måndag ska vi gå på livebingo här i Skellefteå. Vi är så himla piffiga! OBS: Jag har inte spelat bort en enda krona på bingo, vilket är mer än vad man kan säga om min syster.

Det är sjukt tråkigt med nätbingo, men sjukt roligt när man sitter vid varsin dator och är med i samma spel. För man kan ju faktiskt v-i-n-n-a!

På fredag får jag träffa Polly och Isak. Jag längtar något oerhört. Mitt hjärta brast idag när jag pratade med Polkadottern i telefon. Först var hon helt tyst medan jag tjollerpratade, men sedan sa hon: "Mamma. Mamma. Mamma." Finaste finaste Polkan. Snart är jag hemma igen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela