Det här är sant. Jag har sagt det åt flera.

Så sayonara, nu är jag på väg.

Schema

Publicerad 2009-08-27 17:53:00 i Skola,

Hurra! Imorgon börjar skolan på riktigt. Ingen bärplockning (jag undslapp!) och inget waller. Nu blir det real deal. Jag går ut starkt med sjuorna i franska på morgonen och avslutar dagen med åttorna i engelska. Sweet. Mitt schema ser tokbra ut. Jag kommer att börja 10.00 på måndagar (vilket innebär att jag kanske till och med kan lämna Polly på dagis på måndagar) och sluta 14.10 på fredagar (med möjlighet till komp från 13) och komp kommer det att bli. Jag har redan gjort för mycket tid. De tio timmarna förtroendetid ska jag försöka göra bort under veckan så att det blir så mycket quality time med familjen som möjligt på helgerna.

För övrigt älskar jag mina kollegor!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela