Det här är sant. Jag har sagt det åt flera.

Så sayonara, nu är jag på väg.

Working class hero!

Publicerad 2009-08-16 16:34:00 i Isak, Musik/lyrik, Saxel, Skola,

Jag fick jobbet! Jag fick jobbet! Jag börjar på Bolidenskola som fransk- och engelsklärare imorgon bitti klockan 08.00. Beskedet kom idag. Jag är världens gladaste. Vi flyttar till Skellefteå typ 1/12. Det blir jobbigt utan Polly på veckorna (och ett tungt ansvar kommer förstås att ligga på Isak), men det handlar ju bara om några månader.

Så imorgon ska jag inte på arbetsintervju utan på arbete. Åh så glad jag är.

Och Karlsson five gjorde så klart succé. Bandet bestod av:
Erik Karlsson på trummor
Sara Karlsson på sång, bas och piano
Axel Carlsson på gitarr och körsång
Isak Karlsson på bas och sång
och så jag då, Idha Karlsson, på sång och piano.

Keep on rockin'!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela