Det här är sant. Jag har sagt det åt flera.

Så sayonara, nu är jag på väg.

Smått och gott efter datorkraschen

Publicerad 2009-02-05 18:49:00 i Citat, Isak, Konversation, Sport, Vänner,

Datorn funkar fortfarande inte. Vi får knappast någon hjälp förrän Linus kommer hem från Australien. Hurry home, Linus. Detta har hänt:

ISAK I SÖMN:
Jag:
Upp och hoppa!
Isak: En omnivor.
Jag: Vem är omnivor?
Isak: En gammkvinna. En andra generationens...hjälte.

Om ni inte vet vad omnivor betyder får ni fan googla.

TAMARA I VAKET TILLSTÅND:
- Jag läste om Hans Olsson som åkte super G för Sverige. Han kom ned sex och en halv sekund efter segraren och sa själv att om man åker så dåligt som han gjorde borde man inte få representera sitt land. Då dog jag av...medhåll.

Lindsey Vonn är så jävla jävla snygg. Jag vet inte om det är L-word som gjort att jag lägger märke till fler vackra kvinnor nowadays, men Vonn är riktigt hot. Slå på damernas kombination i morgon och njut.

För övrigt är det nu nedräkning till melodifestivalen 2009. Marie Serneholt sjunger Disconnect me på lördag. I wish, Marie. Jag hejar lite på Shirley, bara för att hon fick barn ungefär samtidigt som jag.



Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela