Det här är sant. Jag har sagt det åt flera.

Så sayonara, nu är jag på väg.

Jag enligt er och Dr Phil

Publicerad 2009-01-26 10:56:55 i Kändisar,

Idag gjorde jag Doctor Phils personlighetstest. Detta är resultatet:

Others see you as fresh, lively, charming, amusing, practical, and always interesting; someone who's constantly in the center of attention, but sufficiently well-balanced not one to let it go to their head. They also see you as kind, considerate, and understanding; someone who'll always cheer them up and help them out.

Phille loves me!

Kommentarer

Postat av: Barbro Binda

Publicerad 2009-01-26 19:06:12

Bindan loves you toooooooo!!!

Postat av: Fredde

Publicerad 2009-01-28 15:14:25

The Lively Center of Attention.



Haha, jag fick precis samma som du. Men vi är väl också bägge loud mouthed, lotsa talking sonsabitches.

Postat av: Idha

Publicerad 2009-03-09 07:01:09

Du har så rätt, Fredde.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela