Det här är sant. Jag har sagt det åt flera.

Så sayonara, nu är jag på väg.

Pulpa, saliv och HIV

Publicerad 2009-01-19 05:52:00 i Fest, Johanna, Konversation, Tänder, Wille,

Jag har legat sjuk i typ en vecka, men lyckades stå på benen under Johanna och Freddes gemensamma fest. Johanna är nu färdig sköterska och Fredde-Loo fyller 25 idag. Det var en mycket trevlig kväll på Matildagården i Sjöbotten. Jag hade inte partat där på 12 år. Det var även första gången jag och lillebror festade tillsammans. Bisarrt att han får dricka sprit. Han är ju nio år yngre än jag!

Roliga/konstiga/minnesvärda dialoger från festen:

- Shit, jag bet mig som fan i läppen! Tänderna kom väl inte ut på andra sidan?
- Nä. Eller det sticker fram något som ser ut som emalj. Eller möjligtvis pulpa.
- Va?!?!?!

- Och då ville de jävlarna att jag skulle jobba åt Oriflame.
-Va? Då är det ju bättre att jobba åt Snorriflame. Penisar on fire.

- Och i den här leken kan det ju hända att man råkar pussas om man inte lyckas hålla fast kortet mot munnen.
- Men det går inte!
- Varför inte?
- Jag har AIDS i mitt face och HIV i mitt underliv.


Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela