Det här är sant. Jag har sagt det åt flera.

Så sayonara, nu är jag på väg.

Bärfis

Publicerad 2009-06-04 13:26:11 i Arbete (ej i skola),

Inte för att jag tänkte söka, men det har nu visat sig att jag inte ens är behörig att söka bärplockarjobb. För att få plocka bär måste man nämligen kunna flytande pilipino och det kan då inte jag. Jag älskar även "större plockargroup."


Bärplockare / Pickers                                  JAGODA AB                                              Lycksele 
10 platser 
Bär företaget: JAGODA AB söker tio bär plockare som med tiden ska jobba som arbetsledare åt större plockar group från Filippinerna.
Arbetsplats: skogen i Västerbotten
Arbetsuppgifter och kompetenskrav: plockning av bär: hjortron, blåbär, lingon. Obligatoriskt: flytande pilipino och engelska Arbetstid/Varaktighet: Heltids jobb, Viss tid anställning (25 juli – 25 september)

Lön: efter ök

Kommentarer

Postat av: Morrfan

Publicerad 2009-06-04 16:42:14

OMG...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela