Det här är sant. Jag har sagt det åt flera.

Så sayonara, nu är jag på väg.

Bra från A till Ö

Publicerad 2009-06-02 10:54:19 i Listor/utmaningar,

AC - saknas i vår bil. Man blir deppig. Och varm.
Barn - Jag håller med mammapacket!
Cancerforskning - så fler blir botade. (Nähä?!)
Dagböcker - Då minns man mer av det man glömt. Jo. Det är så!
Evolutionen - så kanske idioterna utrotas någon gång.
Feministiskt initiativ - Nu måste någon vilja göra något åt strukturen. Tack för initiativet, FI!
Groggar - Sam och Anna har fått mig att förstå.
Hell's kitchen - på TV3 tisdagar 22.00.
Idrott - En sund själ i en sund kropp!
Jordgubbar - är så jävla gott.
Korsord - Särskilt Expressens sportkryss.
L-word - En fantastisk serie!
Musikalitet - för falsksång är jobbigt att lyssna på.
Nagelknipsare - också användbara som ölöppnare.
Ostbricka - GOTT!
Paintball - Alla måste prova.
Quattro stagioni - Jajaja, men det är faktiskt gott.
Rabatt - Både billigt och blommor!
Schlosset - när du vill vara dig själv för en stund.
Tapas bar - Gå dit och vräk i dig.
Uteserveringar - vilket saknas i Skellefteå. Lägg ner stan på sommaren!
Vin - men inte vitt.
Xylofon - JAJAJAJAJA. Men så lång tid tänker inte jag lägga ned på den här listan.
Yttrandefriheten - för då får jag skriva sån här skit.
Zonsalva - "Varför behandla hela kroppen?" Jävligt relevant fråga.
Åkerbloms - En orgie.
Äktenskap - rekommenderas!
Öppna förskolan - Sångstund och billigt fika.

Kommentarer

Postat av: Barbro Binda

Publicerad 2009-06-02 17:13:16

Nu blev jag sur. Barn istället för Barbro Binda...:-(

Postat av: linlin

Publicerad 2009-06-02 22:46:19

Vänta bara. Snart kommer du till stadiet när du blir döless bara du ser en unge. Det inträffar nog ungefär då du både har en ilsken treåring och en ständigt tårögd sexåring i hemmet.



Trist med bristen på jobb. Jag är för tillfället lycklig jobbinnehavare...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela