Det här är sant. Jag har sagt det åt flera.

Så sayonara, nu är jag på väg.

Dåligt från A-Ö

Publicerad 2009-06-03 07:59:50 i Listor/utmaningar,

Arbetsmarknaden. Jag vill inte bli lastibilförare, lokalvrådare eller fasighetsskötare.
Blåst. Ingen gillar när det blåser. Om det inte är tokvarmt ute. Please!
Céline Dion. Kan bara sjunga på ett sätt. Om samma sak. För evigt förknippad med My heart will go on. Som jag hatar.
Döden. Ingen vill!
Extreme makeovers. Kom igen. Naturligt är sexigt. Vill man förändra behöver man inte göra en extreme makeover.
Friskolor. Se vad de gjort!
Galna kosjukan. Jag nojade i sju år (inkubationstiden) för det där. Var det någon som fick det?
Hyreshöjning. Man är aldrig beredd.
Impotens. Hemskt för alla inblandade.
Jolt cola. Jag känner svettlukten bara jag tänker på läsken i fråga.
Kungahuset. Avskaffa!
Lärarlönerna. En sådan duktig yrkeskår förtjänar betydligt bättre än så här!
Myggor. Sommarens avigsida.
NakenJanne. Bara too much.
Orientering. Boring och omöjligt.
Patriarkatet. Det är 2009. Varför händer det ingenting?
Qu'est-ce que c'est. Elever hatar att stava till franskans "Vad är det?"
Regeringen. Varför, Sverige? Varför?
Sverigedemokraterna. Farligt.
Triangel. Världens mest meningslösa instrument.
Uffe Larsson. Du blev tråkig i samma sekund som du slutade dricka. Du kan inte dansa och du ser helt anskrämlig ut.
Våldtäkt. Behöver knappast motiveras.
Xenophon. Gymnasiegrekiskans textåbäke.
Yrsel. Man vill ha balans.
Zebrarandigt. Känns liksom ute.
Ångest. Jävla arvedel.
Ändtarmsbråck. Det låter som att det gör jätteont.
Ölmage. Går fetbort. Haha.

Kommentarer

Postat av: Jennie

Publicerad 2009-06-03 13:34:15

Jag älskade Jolt Cola för ca 10år sedan och jag tror helt ärligt att jag skulle gilla det nu också. Måste införskaffa en burk snarast.

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-06-03 15:52:51

kommer ihåg den där förbannade Orienteringen från skolan. Denna jakt på att få vara med den som kunde läsa karta bäst så man bara behövde springa. Sen likförbannat var man åt helt jävla fel håll och irrade omkring. Fittsport!! haha.

Postat av: Idha

Publicerad 2009-06-03 16:29:17

Men det var ju bara töntar som drack Jolt, Jennie! Nina: JA! Jävla orientering. När jag och Hedda orienterade ihop hittade vi en kontroll och det var på ren tur. Sedan irrade vi oss över till niornas orientering (vi gick i sjuan eller åttan.) Pinsamt!

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-06-03 21:08:45

Jaha, B som i BLÅST. Jag förstod det... :-(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela