Det här är sant. Jag har sagt det åt flera.

Så sayonara, nu är jag på väg.

Linda Isacsson

Publicerad 2009-03-29 12:35:07 i Kändisar,

Jag hatar Linda Isacsson. Hon är en talanglös programledare med för många tänder. Hon vill  vara en modig kvinna, men det blir bara platt eftersom hon är så oerhört ointressant och inkompetent. Trots min inställning till Linda har jag löst ett helt korsord som handlar om henne. Detta har medfört en ökad kunskap om kvinnan i fråga. Till exempel vet jag nu att hennes kille heter Jacob (sover du?) och att hon blev årets mama 2008. Hallå! I konkurrens med undertecknad är hon knappast årets mama 2008. Nåja. Jag hade att välja mellan ett kryss om Linda eller ett kryss om Sahlene. Pest eller kolera? Det blev Linda.

Kommentarer

Postat av: Idha

Publicerad 2009-03-29 12:43:54

mellan ett kryss om Linda OCH ett kryss om Sahlene. Autokorrigering!

Postat av: Barbro Binda

Publicerad 2009-03-29 12:54:38

Jag älskar din ödmjuka sida! Nyp i skinkan! :-)

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-03-29 19:37:13

Jag tevehatar både Linda och Sahlene, men jag är på ditt lag. I valet mellan pest och kolera föredrar jag också Linda.

Postat av: Tamara

Publicerad 2009-03-29 19:38:25

...och det var alltså jag som skrev det där ovan. Vet inte varför din blogg gjorde mig anonym.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela