Det här är sant. Jag har sagt det åt flera.

Så sayonara, nu är jag på väg.

Myskväll

Publicerad 2009-05-14 15:49:38 i Schlager,

Maken och jag har som vanligt haft fullt upp med att vara och ha gäster. Vi har varit bland folk konstant sedan 1/5. Jo. Antingen bott hos dem eller de hos oss. Det är säkert. Det är jättetrevligt med folk, men ikväll unnar vi oss en egen kväll. Det blir rödbetssoppa och red red wine. Självklart kommer vi att se delfinal II i ESC. Jag är inte lika Norgepeppad som resten av Europa.

Var ska folk se stora finalen på lördag? Isak jobbar natt i helgen så jag ser den gärna här, men jag är öppen för förslag. Vill någon komma hit? Vill någon bjuda in mig (och Polly?) Vill någon mig väl? Självaste schlagerdrottningen kan ju inte se finalen ensam.

Kommentarer

Postat av: Tamara

Publicerad 2009-05-14 19:20:00

Det där låter ju bedrövligt! Kom hit!

Postat av: Idha

Publicerad 2009-05-15 00:24:04

Det låter lovely. Jag kommer om inte Saxel skulle komma hit!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela