Det här är sant. Jag har sagt det åt flera.

Så sayonara, nu är jag på väg.

Inget VM

Publicerad 2009-10-16 07:47:00 i Sjuk, Sport,

Det blir inget fotbolls-VM för Sverige. Jag kommer att hålla hårt och svårt på Danmark i VM. Som den nordpatriot jag är.

Frågan vi nu ställer oss är: Vem blir den nye förbundskaptenen? Blir det Henke Larsson är det något som är fel. Jag hoppas lite på Svennis, mest för att det kan leda till roliga skandaler.

Inget VM för Sverige. Det gör lite ont. Tur som fan att OS i Vancouver går 12-28 februari så att man inte blir helt sportlös nästa år.

Jag har legat sjuk sedan onsdag eftermiddag. Igår hade jag 38.0. Polly är också sjuk. Hon hade 39.2 igår. Den ungen ska då alltid vara värst! Nu mår jag lite bättre. Om Polly fortfarande är risig idag drar jag till Umeå. Mycket lutar alltså åt ännu en Umeåhelg. Denna gång i feberns tecken. Isak, det svinet (höhö), ska gå på klassfest ikväll.

Jag sär, jag sär.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela