Det här är sant. Jag har sagt det åt flera.

Så sayonara, nu är jag på väg.

Det börjar närma sig terminsstart

Publicerad 2010-08-05 23:45:00 i Norsjö, Semester, Skola,

Håll tummarna för att jag får ett jobb. Jag har två chanser. Only. Kanske bara en om lasreglerna är emot mig. Kanske ingen om lasreglerna är emot mig igen. Jag kommer inte att dö arbetslös eftersom Isak fått fast jobb i Norsjö och eftersom jag har rätt att stämpla, men jag VILL jobba.

Blir så jävla sur på lärare som gnäller på att semestern snart är slut. De borde vara glada att de har ett jobb att gå till. Jag skulle gärna börja jobba nu. Jag kan börja redan imorgon om någon behöver mig. Jag kommer säkert att tycka att det är tråkigt att semestern är slut någon gång i framtiden, men då ska jag tänka på de som inte har fått jobb och känna mig jävligt lyckligt lottad.



Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela