Det här är sant. Jag har sagt det åt flera.

Så sayonara, nu är jag på väg.

Trötthetens konsekvenser

Publicerad 2010-02-17 17:52:00 i Kändisar, Schlager,

På grund av att jag är inne i en mycket intensiv period på jobbet nu med utvecklingssamtal och stora rättningsprojekt har jag inte ens haft tid att blogga om den förra schlagerdeltävlingen. Nu känns det inaktuellt och därför nöjer jag mig med att säga att Pauline var bäst, att Manboylåten sög och att jag inte alls tyckte att Anna-Maria Espinoza hade en dålig låt. Snarare en låt värd en till chans.

När Polly har somnat vid 20.00 vill jag bara se OS och eventuellt lösa korsord. Jag är så trött att jag löser korsord om Rickard Olsson som jag hatar. Han föddes i Gävle men bor nu i Nacka, om någon är intresserad.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela