Det här är sant. Jag har sagt det åt flera.

Så sayonara, nu är jag på väg.

ALARM!

Publicerad 2010-01-19 23:13:00 i Isak, Konversation,

Just ja. Jag är förmodligen inte den enda som roas av sömnpratare. Så här får ni det senaste min make sa i sömnen:

Jag: Isak, har du ställt en väckare åt mig?
Isak: Öh?
Jag: Du måste göra det nu, jag har ingen mobil.
Isak: ÖH?
Jag: Du måste ställa en väckare på 06.00 på din mobil. Min är ju borta.
Isak irriterad: MEN VAR?
Jag: Va?
Isak: fortfarande irriterad: VAAAAAAAAAR?
Jag: VADÅ VAAAAAAAR?
Isak väldigt irriterad: JA MEN SKA JAG GÖRA DET PÅ INTERNET ELLER PÅ TV ELLER?
Jag: DU SKA STÄLLA EN VÄCKARKLOCKA PÅ DIN MOBIL PÅ 06.00!
Isak lugnare: Okej. Ja men då ställer jag den på 06.45 då.

Herregud så trög man kan vara...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela