Det här är sant. Jag har sagt det åt flera.

Så sayonara, nu är jag på väg.

Sir Hiss

Publicerad 2010-01-13 22:36:00 i Skola, Språk, Teater,

Visste ni att Sir Väs heter Sir Hiss på engelska? Det tyckte jag var sjukt kul och samtidigt jättelogiskt. Jag ska sätta upp Robin Hood med sjuorna efter sportlovet har jag tänkt. Eller före, men jag måste först göra om hela den engelska versionen till en årskurs 7-version. För vi ska göra det på engelska. Tur att jag är så ambitiös. Att det blev just Robin Hood berodde på två saker:
1) Det var det enda fullständiga manus jag hittade på nätet.
2) Jag och mina pals på högstadiet satte upp Robin Hood (fast på svenska.)

I manuset står dock inget om vad personerna gör, ej heller vem det är som säger något. Det är endast repliker, så resten måste jag lägga till. Jag kommer att jobba ihjäl mig, men det är så sjukt roligt så det gör ingenting!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela