Det här är sant. Jag har sagt det åt flera.

Så sayonara, nu är jag på väg.

Det mesta regnar bort

Publicerad 2010-06-03 22:33:49 i Ålder/utseende,

Idag när jag gick till parkeringsplatsen på busstationen från Frisörerna öööösregnade det. Cats and dogs, alltså. Först blev jag jätteirriterad för att regnet kanske skulle förstöra mitt nyfixade hår (tack Hedvig), men sedan blev jag alldeles lycklig. Det var ett äkta sommarregn, jag var snygg i håret och hade silverskor. Det kändes så himla toppen!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-06-04 21:32:32

Hej Idha

Du jag känner igen det där med att regnet förstör frisyren ', det är såå iriterande men vad gör man.



mvh flintislella

Postat av: Emelie

Publicerad 2010-06-05 00:01:33

Jättefin blogg måste jag säga. Följa varandra på bloglovin?:)

Postat av: heddan

Publicerad 2010-06-06 16:39:01

haha söta du, men ja det var verkligen ett riktigt sommarregn!!=)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela