Det här är sant. Jag har sagt det åt flera.

Så sayonara, nu är jag på väg.

Pollys schlagerfavoriter

Publicerad 2010-03-11 11:12:00 i Bloggande, Polly, Schlager,

Imorgon kommer betyg på alla schlagerlåtar och min gissning om hur det går på lördag. Först publiceras allt detta på http://kulturschmultur.wordpress.com, senare under dagen på denna blogg också.

Polly och jag har nu tittat igenom alla bidrag en gång till och vi har inte samma favoriter. Polly tyckte att Eric Saade var sjukt gungvänlig, men hejar nog mest på Jessica Andersson som hon applåderade länge och väl. Jag tror att hon tyckte att Jessica såg väldigt ledsen ut. Skönt med ett empatiskt barn. Den låt hon tyckte var sämst var Timoteijs "Kom" och där är jag böjd att hålla med henne. Polly gick under deras bidrag. Alla andra lyssnade hon snällt färdigt på. Jag hade gärna gått också, men som schlagertyckare kan man ju inte göra skillnad på bidrag och bidrag när man bedömer.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela