Det här är sant. Jag har sagt det åt flera.

Så sayonara, nu är jag på väg.

Tårta

Publicerad 2010-05-24 18:18:00 i Polly, Skola, Teater,

Ursäkta den dåliga uppdateringen, men det har varit massor nu. Terminen lider mot sitt slut och alla är stressade och trötta. Såväl elever som lärare. I veckan har jag dessutom mer eller mindre varit ensamstående och då hinns inte bloggen med. Det ska bli bättring!

Idag hade åk 7:s version av Robin Hood in English premiär. De var jätteduktiga. Så klart var några sjuka så jag fick hoppa in som Trigger, musen Sexton och kaninen Skippy. Vad gör man inte för sina elever? De flesta kunde ALLA sina repliker på engelska. Det tycker jag är imponerande när man bara går i sjuan.

Roligast i veckan är att Polly inte säger bröstvårta utan "tissetårta."

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela