Det här är sant. Jag har sagt det åt flera.

Så sayonara, nu är jag på väg.

Vinlotteri! När kommer nästungen?

Publicerad 2010-11-03 11:38:00 i Dan, Gravid, Vinlotteri,

Dags för vinlotteri inför nästa unges ankomst. Reglerna är ändrade sedan sist då det var så lätt för de som gick med sent att taktikvälja datum. Nu är det istället så att man har TVÅ VECKOR på sig att vara med i lotteriet. Starting today och fram till den 17/11, alltså. Först därefter publicerar vi vilka datum ni (och vi) har valt.

Framtill dess får ni alltså inte veta hur andra har gissat. Gissar flera stycken på samma datum delas förstås vinsten. Det kostar en vinare att vara med. Den får inte vara alkoholfri och man får gärna lämna den hos oss så vidarebefordrar vi den till segrarna senare. Lämna gärna vinflaskan före nedsläpp eller vid första besöket efter bebisens födelse så att ni inte glömmer bort det!

Jag och Isak har redan valt datum, vi är alltså med i tävlingen.

Skicka det datum du vill gissa på till [email protected] senast den 17/11 (min mailadress.) Bra att veta innan du gissar: Jag är beräknad den 7/1. Polly kom på bf -12, vilket i denna graviditet är den 25/12. Det finns inget som säger att jag inte kan gå över tiden den här gången.

Hoppas ni vill vara med!

Den 17/11 publicerar jag den slutgiltiga gissningslistan här på bloggen (och på facebook om ni vill.)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela