Det här är sant. Jag har sagt det åt flera.

Så sayonara, nu är jag på väg.

Kontrast

Publicerad 2010-10-07 18:12:00 i Gravid, Polly, Sjuk, Svärfar,

Idag har Polly röntgats. Jag fick på grund av mitt gravida tillstånd inte vara med så jag satt utanför. Farfar höll ställningarna medan Polkan röntgades. Det visade sig att defluxoperationen i juni var mycket lyckad. Polkan har ingen reflux på någon sida, alltså ingen ökad risk för urinvägsinfektioner. Glada nyheter! En stor bonus är också att vi kan sluta med penicillinet som hon tagit varje dag i ett år.

Fördelar med Skellefteå lasarett kontra NUS:
När Polly röntgades och opererades i Umeå fick hon en ful plastsnurra med sig första gången och en ful plastkamel med sig andra gången. Idag fick Polly med sig en jättefin mjukdjursvarg. Heja Skellefteå! De kanske inte kan lika mycket som de i Umeå, men barnen får finare presenter.

Nu tror jag i och för sig att Polly fick den för att hon blev så kär i den att de inte skulle ha orkat tjafsa om att få tillbaka den, men...

Förutom det glädjande beskedet att Pollys kissystem numera fungerar klockrent fick vi Californication säsong III i brevlådan idag. Värsta go'presenten!

Och vi går in i sjunde månaden idag också. Oh happy day!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela