Det här är sant. Jag har sagt det åt flera.

Så sayonara, nu är jag på väg.

Ångra

Publicerad 2010-09-12 08:23:00 i Citat, Vänner,

Idag är en sån dag då jag ångrar ungefär 75 procent 15 procent av det jag sa igår. Vissa dagar kommer saker ut så konstigt ur käften på en. Varför är det så? Som när jag sa att mina föräldrar hade fått snygga barn. Det var ju inte mig jag menade, men det skulle ha blivit ännu värre om jag hade börjat säga: "Fast alltså, jag är ju inte snygg". Då  skulle alla ha känt sig tvingade att säga att jag visst är snygg och så hade vi gått på mellanstadiet igen allihopa. Nä, går fetbort. Då får man ta att det som kom ut ur ens mun lät helt efterblivet istället.

Jag som inte ens är bakis. Det är nog min man däremot. Han såg hyfsat vinglig ut när han kom hem efter fyra i morse.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela