Det här är sant. Jag har sagt det åt flera.

Så sayonara, nu är jag på väg.

Favorit (?) i repris

Publicerad 2010-09-29 18:14:18 i Listor/utmaningar,

En lista bara för att publicera något nytt. Är på riktigt dåligt humör. Tur att jag är ledig imorgon!

Vad gjorde du kl 08 imorse: Började jobba.

Vad gjorde du för 15 min sedan: pratade i telefon med svärmor.

Det sista du sa högt: "Spelar du?" till Polly.

Det senaste någon sa till dig: Nä, polly seeee djungboken! (Nä, Polly ska se Djungelboken)

Vad har du druckit idag: kaffe, te, vatten, mjölk

Vad var det senaste du åt: Blöta och broccoli.

Vad var det senaste du köpte: Smultronfil.

Vad är det för färg på din ytterdörr:
Träfärg. Tråk.

Vad är det för väder hos dig nu: Fantastisk höstdag!

Godaste glassmaken: Jag äter typ sju sandwich-glassar i veckan. Chokladsmak gillas!

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej

Sover du tungt: Gör någon småbarnsförälder det?

Drömmer du mardrömmar: Nej. Länge sedan.

Trivs du med ditt jobb: Love it (men är lite förbannad just idag.)

Favoritklädsel: Det magen ryms i...

Favoritlåt just nu: Någon av Robyns senaste.

Vad ser du om du tittar till höger: Dörren till städskrubben.

Vad gör dig glad just nu: Min familj.

Vad ska du göra härnäst: Dricka kaffe med Isak.

Höger eller vänsterhänt: Höger.

Humör just nu: Lite förbannad.

Favoritgodis: Salt eller riktigt surt.

Kläder just nu: Trosor, lila tröja, grå kofta, sockar. (Lite weird, men skönt att slippa brallor när man är  pregous.)

Sommarplaner: ÖH? Amma? Det är ju skitlänge kvar!

Hur många kuddar sover du med: En-två. Beroende på om Polly sover i sin säng eller kommer över till oss och då snor en av mina kuddar.

Spelar du något instrument: Piano och tvärflöjt (på låg nivå.)

Morgon eller nattmänniska: Natt. Men numera är jag uppe tidigt eftersom Polly är morgonpigg.

Vad är viktigast för dig: Familjen och hälsan.

Är du kittlig:
På ett enda ställe. och blir jag kittlad där får jag PANIK för att jag är så kittlig. Därför avslöjar jag det inte för någon.

Snarkar du: Nej, men gnisslar tänder.

Stjärntecken: Vattuman

Äckligaste insekten: MAL! MAL! MAL! Fan vad jag är rädd för malar.

Längtar du mest efter just nu: Bebisen

Favoritbild just nu: BILD? Öh. Nån på Polly säkert... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela