Det här är sant. Jag har sagt det åt flera.

Så sayonara, nu är jag på väg.

Magsjuka

Publicerad 2012-10-27 22:01:58 i Kalas, Polly, Sjuk,

Magsjukan har casa Karlsson i sitt grepp. Dan har varit sjuk från förra söndagen till i torsdags och idag kräktes Polly när hon var på Knut och Ottos kalas. Tydligen kräktes hon över några av de (öppnade!) presenterna. Illa. Tack och lov gick alla presenter att rengöra och sprita så nu är de som nya. Stackars Polly och stackars Knut och Otto.
 
Nu har lilltjejen hög feber och alldeles precis somnade hon. Innan hon somnade frågade jag hur det kändes i magen när hon behövde kräkas.
Polly: Alltså, det var så konstigt. Jag stängde munnen när jag skulle spy, men då öppnade tungan munnen! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela